Monday, February 06, 2012

生日快樂

mw生日快樂

是的,我又過生日了。

就如跟小艾說的,我那天一定會哭地很慘,小艾笑笑地說:你得要hold住ㄚ!

我的生日,很簡單平靜的一天,也給自己放了個假。

謝謝兩個字永遠無法很確切地傳遞我滿滿的感動,給我身邊支持的人。

謝謝那些等在過2/6午夜12點傳app給我的

謝謝那些遠在他鄉硬是要來張卡片

謝謝那些不管任何FB APPS…都要祝福一次的

謝謝

還有謝謝那位永遠遇不到,又住很近的

Happy birthday my dear friend. Sorry for the late birthday wishes. I am still suffering from food poisoning so can barely do anything.

I can't believe how fast time flies. Now you are so successful and have all the happiness from the world. I am really happy for you. But of course there is still something in life that we are chasing for, and that is what keeps us alive!

Happy happy birthday!!

謝謝

那個 生日蛋糕的

2012生日,我沒買蛋糕慶生

但是,朋友給的蛋糕,巧妙地拼成一個蛋糕,也拼成了一個圓

感動

Website Counter online